Het succes én de begrenzing van een geïntegreerd letterenbeleid: jaarverslag 2018

Elk jaar maakt het VFL een uitgebreid en gedetailleerd jaarverslag met een overzicht van al onze activiteiten en subsidies. Lees alles over hoe, waar en aan wie we in 2018 financiële of andere ondersteuning boden.

Zoals de traditie het wil bevat het jaarverslag op 140 pagina’s een gedetailleerd overzicht van al onze activiteiten en subsidies in het afgelopen jaar. Wilt u weten welke auteurs en vertalers op een werkbeurs konden rekenen, hoe we inzetten op leesbevordering en diversiteit en welke beleidsprioriteiten het VFL voor de komende jaren op zijn agenda zet? Op al die vragen en nog veel meer vindt u een helder en duidelijk antwoord in dit naslagwerk.

Het VFL hecht veel belang aan transparantie omdat het om gemeenschapsgeld gaat. Bovendien leggen we graag verantwoording af over hoe, waar en aan wie we financiële of andere ondersteuning bieden vanuit onze missie, doelstellingen en de opdracht in het oprichtingsdecreet en de beheersovereenkomst met de Vlaamse overheid.

Wij wensen u veel leesgenot. Mochten er nog vragen onbeantwoord blijven, aarzel dan vooral niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag verder.

> PDF jaarverslag 2018

> Jaarverslag 2018 op issuu